Dropbox hädas häkkimiskahtlustusega

Dropboxi pressiosakond ja haldusteenistus saavad oma palga eest hetkel tõenäoliselt rohkem tööd rabada kui tavaliselt. Kokkuvõtvalt saab välja tuua, et eelnevalt toimus “süsteemne tõrge”, mille tagajärjel mõningatel klientidel failid kaduma läksid ning nüüd tundmatuks jäänud kodanikud väidavad, et Dropboxi kasutajabaas suudeti pihta panna. Tõestuseks on Pastebin keskkonda lekitatud päris mitmeid kasutajanimesid ning paroole esitavaid tekste. Dropboxi poolelt kostub kindlat sõnumit, et sisse pole murtud, midagi lähemalt aga täpsustada ei soovita. Tõepoolest – on võimalus, et sissemurdmine toimus mõnest muust selle keskkonnaga liidestatud teenusest, kuid ka sellisel juhul tuleks võimalikke ohvreid kiiremas korras juhtunust teavitada. Loodetavasti saabub peagi ka mingi selgus juhtunu osas – seniks kehtib aga soovitus vahetada nobedalt parool ning aktiveerida kaheosaline autentimine.

Üks arvamus “Dropbox hädas häkkimiskahtlustusega” kohta

Kommenteerimine on suletud