BlackBerry’s 50:50 võimalus ellu jääda

Turvaliseks äriklassi telefoniks peetud BlackBerry LogoBlackBerry on viimastel aastatel ühest ämbrist teise astunud. Esimene suur löök tuli äriklientidelt, kes loobusid tellimustest kuna võimaldasid töötajatel isiklike telefone firma asjaajamiseks kasutada.
Edu ei saatnud ka BlackBerry 10 – sama võib ka teiste nutitelefonide kohta öelda, mis samal ajal turule tulid.
Viimasel ajal on palju muudatusi toimunud firma juhtkonnas. Tänane BlackBerry CEO John Chen on seadnud eesmärgiks võita tagasi just ärikliendid ning pöörata vähem tähelepanu jaekliendile. See on vastupidine suund eelmise CEO Thorsten Heins plaanidele. Chen ütles Financial Times’ile, et nüüd on jäänud vai plaanide elluviimine, kuid samas hoiatas, et õnnetumiseks võimalus on 50:50.

Edasi saab lugeda siit: BlackBerry CEO: 50/50 Chance Turnaround Will Work