AdBlock sai uue omaniku

adblockTänud tõlke eest Marge. Isegi PM kirjutab, et Eestis väga levinud reklaame blokeeriv rakendus brauseritele Chrome ja Safari müüdi maha salapärasele ostjale ning hakkab nüüd valikuliselt reklaame näitama.

Täna AdBlocki kasutajatele ette tulnud teates selgitas ettevõtte asutaja Michael Gundlach ütles, et AdBlock liitus Acceptable Ads (lubatud reklaamid – toim) programmiga, mis kuvab seal heaks kiidetud reklaame. Sellest täiendusest saab kasutaja ka loobuda, jättes külastatavad veebilehed jätkuvalt reklaamivabaks, vahendab Business Insider.

AdBlocki ostja ei soovinud oma isikut ega makstud summat avalikustada.

(toim: reklaamid on vaid osa õudusest, kindlasti kasutage Ghostery‘t)

Üks arvamus “AdBlock sai uue omaniku” kohta

Kommenteerimine on suletud